Брехня на благо: як успішно пройти співбесіду на нове місце роботи
Співбесіда – це один із тих випадків, коли можна инужно розповідати освоих успіхи. Коли, якщо невчасно інтерв’ю, ділитися досягненнями изаслугами. Але, що робити, якщо цих досягнень мало або ихвообще немає? Відповідь наэтот питання дала кар’єрний консультант Ганна Папалия ввидео в TikTok, яке всього за добу зібрав мільйон переглядів. Ось що вона радить.
Брешіть про те, ким ви вбачаєте себе через 5 років
Практично кожному співбесіді можна почути запитання – ким ви вбачаєте себе через 5 років? Подумайте добре, перш ніж відповідати нанего. Навряд либудущий роботодавець захоче дізнатися, що ви вбачаєте себе багатодітною мамою вокружении маленьких дітей або мрієте через 5 років жити в Таїланді.
Насобеседовании так говорити не можна. Роботодавець зацікавлений вдлительном співпрацю иужточно йому незахочется мати у своєму штаті жінку, яка мріє неокарьерном зростанні, аодетях.
Так що якими бинебили ваші плани наближайшие 5 років, ділитися ними вчасно співбесіди ненадо. Тому сміливо говорите: «Я бачу себе тут, в цій компанії».
Збрешіть, чому вишукаєте роботу
Ваша робота жахлива. Зарплата маленька. Навантаження величезна. Колеги шкідливі инеприятние. Ось про це розповідати насобеседовании точно не варто. Майбутні роботодавці нехотят чути, що виненавидите колишнє місце роботи, тому шукайте нове. Авот, що импонравится – «Я переріс своє нинішнє становище иищу можливість реалізувати себе нановом місці роботи».
Неругайте колишнє місце роботи
Лаяти наинтервью колишнього роботодавця не можна, навіть якщо він був найгіршим начальником світі. Прийміть це як даність. Неварто говорити погано ипро колишніх колег, звинувачуючи ихвнекомпетентности ипревознося свої заслуги. Тут треба діяти дуже обережно ипомнить, що перед вами майбутній роботодавець, якому точно незахочется почути про себе невтішні відгуки, коли онстанет колишнім.
Вибирайте правильно хобі
Неважливо, що виувлекаетесь вишиванням, випічкою тортів або переглядом серіалів. Всі ці захоплення не допоможуть вам справити враження набудущих роботодавців. Хоча, може новий начальник теж ночами пече капкейки. Тоді ви зможете обговорити ним начинку для кексів. Нокак про це дізнатися заздалегідь? Тому не можна ризикувати иговорить правду.
Краще всього вибрати хобі, яке пов’язане свашей професією. Наприклад, економіст може захоплюватися читанням книг офинансах або вивченням біографій знаменитих інвесторів.
Приукрашайте свої досягнення
Вчасно інтерв’ю небудет зайвим прикрасити опис своєї роботи. Насамом справі, багатьом часто доводиться робити те, що перевищують своїх посадових обов’язків, причому безкоштовно. Ось ирасскажите про це. Але не варто переходити межу иврать отом, що винеделали навіть поняття неимеете як робити.
По-перше, вас елементарно можуть зловити навранье. Аце соромно имнение овас буде відразу зіпсовано. По-друге, якщо вас візьмуть на роботу, скоторой винесправляетесь, скоро вам доведеться проходити нове співбесіду.
Скористатися порадами Анни Папалия чи ні, кожен вирішує сам. Просто пам’ятайте, що клюбому співбесіди треба готуватися: знайти документи, що підтверджують вашу кваліфікацію, продумати відповіді навопроси, щоб вчасно інтерв’ю неотвлекаться готівку історії иговорить поділу. Співбесіда – це ваш «зоряний час», так що небойтесь, у вас все вийде.