Фітнес-мотивація: 6 способів надихнути клієнтів на тренування
Увага! В кінці статті – посилання на список мотивуючих цитат відомих людей. Використовуйте його в діалогах з клієнтами, соцмережах і для спілкування в месенджерах, щоб надихати!
Чоловік, який прийшов втренажерний зал, зробив найважливіший крок– зважився наизменения. Нодалеко некожний стає постійним клієнтом фітнес-клубу. Поширені причини: немає часу, немає сил, немає фінансової можливості займатися. Новсе ці причини може вирішити правильна мотивація. Еепоиск– одна иззадач фітнес-тренера.
Професійний тренер не лише формуєф клієнтам програму вправ, ноипомогает відповісти наключевой питання: що яполучу, якщо буду регулярно тренуватися?
Для одних мотивацією стануть цифри: вага буде менше, я стану стрункішою, зможу носити одяг розміру S, буду впевнена в собі. Для інших спонуканням до нових звичок стане поліпшення самопочуття і здоров’я, сила і активність. Для третіх похід в зал – можливість відволіктися, розвантажити голову від робочих і побутових турбот, вийти зі стресового стану.
Допомогти клієнту знайти мотивацію исформулировать власні цілі тренер може, освоївши інструменти .
Правильна мотивація– основа довгострокових відносин склиентом. Допоможіть йому знайти тусамую «дороговказну зірку», яка буде приводити його взав, долаючи лінь, нестачу часу, грошей іпрочіе демотиватори.
Як тренер може допомогти клієнту смотивацией
1. Ставити правильні питання
Мотиваційна сфера особистості– це область, яка відповідає запотребности ицели, які спонукають кдействиям.
Коли клієнт приходить сзапросом, наприклад, наизменение зовнішнього вигляду, тренеру необхідно вивчити його мотиваційну сферу. Це можна зробити через питання науже досконалий результат:
–Як зміниться твоє життя, коли ти достигнешь бажаного результату?
–Як тибудешь себе почувати?
Формулюючи відповіді тренеру, клієнт ще раз замислиться, ачегоже саме хоче онсам. Бесіда допоможе відрізнити справжні мотиви відкладних; зовнішні (дівчина сказала, що япоправился) отвнутренних (уменя задишка, мені буде легше, якщо япохудею).
2. Відчувати психологічний стан
Тренеру важливо відчувати психологічний стан клієнта вмомент часу. Підтримати, коли онрасстроен; заспокоїти, коли онсверхэмоционален; підбадьорити, коли втомився. Це допомагає вибудувати асоціацію: тренування=позитив.
Пов’язувати вправи тільки сположительними емоціями допоможуть мотивуючі посили. Наприклад: «чим менше тренувань ти будешь пропускати, тим швидше м’язи зміцніють та ти станешь сильніше». При цьому слід уникати таких слів, як «повинен» і «треба зробити».
3. Заохочувати досягнення
Заохочення проміжних результатів– відмінний інструмент для підтримки мотивації. Помічайте ипоздравляйте з кожним нехай навіть незначним перших погляд подією: 1, 2, 3 . . . року вклубе, сота тренування, 10 підтягувань, збільшення ваги штанги і т. д.
Фіксація результатів допомагає наповнити сенсом зусилля. З’являється відчуття, що все немарно, є рух кцели. Це особливо допомагає втех випадках, коли видимі результати оттренировок ще непоявились або прогрес поряду причин зупинився.
4. Залучати кучастию вмероприятиях клубу
Один изспособов мотивувати клієнта– пропонувати брати участь вмероприятиях исоревнованиях клубу. Змагальний фактор дасть додатковий стимул серйозніше поставитися ктренировкам. Виконуючи поставлене завдання, клієнт відчуватиме задоволення амбіцій ижелание продовжувати активне життя.
5. Об’єднувати однодумців
Створіть онлайн-групу для спілкування іпідтримки. Нехай це буде місце, де клієнти зможуть ділитися своїми досягненнями, переживаннями, апри бажання–
До речі, фіксація зовнішніх змін– ще один хороший інструмент для мотивації продовжувати заняття. Адже м’язи ростуть нешвидко, плавні зміни непомітні оку. Фотографії допомагають побачити різницю.
Фіксація зовнішніх змін – ще один хороший інструмент для мотивації продовжувати заняття. Адже м’язи ростуть не швидко, плавні зміни непомітні оку. Фотографії допомагають побачити різницю.
6. Оновлювати програму тренувань
Сфизиологической точки зору, можна роками робити одні итеже працюють вправи для росту м’язів. Носпсихологической– вони можуть набриднути, незважаючи наихэффективность.
«Періодично оновлюйте програму тренувань і комбінацій, щоб заняття для клієнта були цікавими і надихаючими. Корисно включити і супутні навантаження: роботу над координацією, вестибулярним апаратом. Це дозволяє клієнту сфокусуватися на моменті, техніці та нових рухах, „заземлитися“ і „перезавантажити“ себе». – Раміль Фаїз, Еліт-тренер Танцювальних Напрямків, Майстер-тренер Групових Програм World Class.
Мотивувати клієнта ипомогать йому формулювати відповідні цілі– одна изключевих завдань тренера. Як , так і .
Важливо взаємодіяти з клієнтом, цікавитися успіхами не тільки в клубі, але і в житті. Це підвищує довіру, формує позитивне ставлення клієнтів як до наставника, так і до фітнес-клубу в цілому.